Je jasné, že by se mělo soukromým podnikatelům dařit. Měli by úspěšně podnikat a vydělávat si tím dost velké peníze na svou obživu i na chod svých podniků. Ale kdekdo už pochopil, že je skutečnost někdy výrazně odlišná. Že podnikatelé chtějí uspět, ale nedaří se jim to. A jakkoliv to vypadá podivně, nemusí se dařit ani většině internetových podnikatelů, těm, kdo mají zdánlivě dokonalé předpoklady pro svůj byznys. Zdálo by se, že mají internetoví podnikatelé zákazníků tolik, že je snad musí přímo odhánět, nemaje čas a síly na obsloužení všech. Uživatelů internetu je přece tolik!
A kdyby každý třeba i jenom jedinkrát u některého internetového obchodníka nakoupil, byl by ten prodávající zavalen prací a následně by byl i se svými potomky navěky za vodou. Jenže oni všichni ti lidé z internetu u jediného podnikatele nenakupují a neplatí mu. A jsou i ti nabízející, o které nemá zdánlivě zájem ani nepatrný zlomek uživatelů internetu. A jsou i ti, jichž si na síti nevšímá vůbec nikdo. A to z docela prostého důvodu. Podnikatelé, kteří provozují příliš nedokonalý web, se totiž mezi podobnými nabídkami v internetových vyhledávačích neprosadí. A jsou to právě internetové vyhledávače, na čem záleží, co lidé na internetu najdou a využijí a co ne.
A co potom s tím? Co si mají počít internetoví podnikatelé, jichž si nikdo nevšímá, protože se o nich ani nedozví? Je jasné, že tito musí optimalizovat pro internetové vyhledávače. Jinak zkrachují. A protože jsou podnikatelé experty na jiné záležitosti, často neví právě to, jak na SEO optimalizaci. A kdo tuto nezvládá, nemá naději, že by si s její pomocí pomohl. A protože je taková pomoc třeba, je vhodné vsadit na firmu, která SEO a PPC rozumí a zoufalým internetovým podnikatelům pomáhá. Kdo totiž nechá záležitosti týkající se optimalizace jeho webu na ní, usnadní si život a v podnikání spíše uspěje.