Marketing je jednou z nejdůležitější části řízení vaší firmy. Bez marketingu o vás totiž nebude nikdo vědět. Není ale důležité, že jen děláte marketing. Důležité také je, jak ho děláte. Marketing musí být prováděn správně a musíte mít dobrou marketingovou strategii, jinak se vaše peníze, které do marketingu vložíte ztratí v nenávratnu.
Důležitou součástí marketingu je SEO. Víte, co to SEO je? V češtině to můžeme nazvat jako optimalizaci pro vyhledávání. Většina obyčejných lidí, co o marketingu neví, nebo se mu věnují jen okrajově, nebudou vědět, jak s touto optimalizací pracovat. Proto si na tyto příležitosti najímají SEO agenturu nebo SEO firmu, která jim pomůže.
Co takové SEO tedy znamená? Když vyhledáváte něco na různých vyhledávačích, například na Google, nebo na jakémkoliv jiném, víte, že po zadání klíčových slov vám vyjedou desítky výsledků. A vy si vyberete nejčastěji nějaký na první stránce vyhledaných výsledků a kliknete na ni.
Pokud bude vaše stránka až například na padesátém místě, není velká pravděpodobnost, že by na ni kliklo při vyhledávání hodně lidí. Sami si zavzpomínejte, kolikrát jste se při vyhledávání prodrali až do takové hloubky výsledků, které vám vyhledávač nabídl?
Pokud nejste například akademici nebo studenti, kteří píší bakalářskou práci a potřebují co možná nejvíce zdrojů, a například jen hledáte základní informace nebo produkt, který máte zájem koupit, budete vybírat z prvních výsledků.
SEO je nastavení vyhledávání pomocí klíčových slov tak, že se vaše stránky budou zobrazovat na vyšších příčkách. Pokud se to povede, mohou vám razantně stoupnout prodeje na vaší stránce, nebo minimálně jejich návštěvnost. To vám pomůže i třeba v případě, kdy nic na stránce neprodáváte, ale máte na nich umístěny reklamy, za jejichž shlédnutí dostáváte finanční odměnu.